Klantenservice
Betaling
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een betaalinstructie. Nadat ik de betaling heb ontvangen, zal ik je bestelling versturen.
Verzending
- Ik verzend bestellingen als brievenbus- of pakketpost met DHL. Verzending is inclusief een track & trace-code, zodat je de voortgang van de zending kunt volgen. Nadat ik je bestelling verzonden heb, ontvang je de track & trace-code via DHL.
- Ik verzend bestellingen meestal op woensdagen en vrijdagen en maak gebruik van hergebruikte dozen. Heb je haast? Laat het me weten, dan zal ik kijken wat ik kan regelen.
- Ophalen in Soesterberg is ook mogelijk. Als je bij het bestellen voor deze optie gekozen hebt, neem ik contact met je op over het ophalen.
- Via de webshop is alleen verzending binnen Nederland mogelijk. Wil je je bestelling naar het buitenland verzonden hebben, stuur me dan een berichtje.
- Heb je een fout gemaakt tijdens het bestellen, bijvoorbeeld een verkeerd afleveradres opgegeven? Stuur me dan zo snel mogelijk een bericht.
- Gratis verzending binnen Nederland bij een bestelling vanaf € 50.
- Bij elke webshopbestelling voeg ik een klein extraatje toe!
Retourbeleid
Als je je bestelling wilt retourneren, stuur me dan binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen een mail met de volgende informatie:
- Je naam
- Je ordernummer
- De reden van retour
- Wat je wilt retourneren (in geval van meerdere producten in één bestelling)
Ik zal vervolgens contact met je opnemen over de afhandeling van je retour, hierna kun je het pakket op eigen kosten aan me terugsturen. Let op: de artikelen moeten in nieuwstaat zijn. Nadat ik het pakket in goede staat heb ontvangen, zal ik het aankoopbedrag van de producten terugstorten.
Hoe zorg ik goed voor mijn wollen product?
Waarschuwing vooraf: mijn genaaldvilte figuren zijn bedoeld als decoratie en niet om mee te spelen. Ze bestaan namelijk uit zachte wol, maar ook uit delicate materialen.
Leuk, je hebt een wollen product gekocht of gekregen! Ik raad je graag het volgende aan zodat je artikel mooi blijft:
- De allerbeste tip is om je wollen beeldje veilig onder een glazen stolp te bewaren. Op deze manier is je beeldje beschermd tegen stof, insecten en huisdieren.
- Plaats wollen beeldjes liever niet in direct zonlicht, zoals op de vensterbank bij een zonnig raam. Zonlicht verbleekt namelijk wol.
- Pas op met huisdieren, vooral honden en katten vinden wol erg interessant.
- Plaats een cederhouten blokje of een zakje met gedroogde lavendelbloemen bij het wollen beeldje. Bepaalde geuren, zoals ceder en lavendel, weren motten af.
- De meeste beeldjes bevatten een frame met ijzerdraad, waardoor de ledematen in enige mate te bewegen zijn. Pas hier echter mee op: als je het ijzerdraad te vaak beweegt, kan het ‘moe’ worden en breken. Je kunt de ledematen dus het beste niet van positie veranderen.
- Als je beeldje stoffig is geworden, kun je het eerst met een schone make up-borstel afstoffen en er vervolgens heel voorzichtig de stofzuiger langs halen, met de stofzuiger op korte afstand van de wol.
- Ik vilt mijn wollen producten erg stevig, hierdoor zijn ze in enige mate bestand tegen aanraking. Zorg er echter wel voor dat je handen schoon zijn! Vlekken zijn namelijk erg moeilijk uit genaaldvilte wol te poetsen. Als je beeldje toch vies is geworden, wees dan voorzichtig met het gebruik van water. Hier wordt wol namelijk niet blij van.
Help, mijn boekenkastelfje blijft niet goed zitten
Elke ondergrond is net een beetje anders, waardoor je elfje uit balans kan zijn. Je kunt haar bovenlijf vanaf de taille voorzichtig naar voren buigen, zodat ze beter zal blijven zitten.
Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief btw?
Wol & Lavendel maakt gebruik van de kleineondernemersregeling (KOR). De producten zijn daarom vrijgesteld van btw.
Klachten
Heb je een klacht? Stuur me een mailtje! Dan zal ik proberen met je tot een oplossing te komen.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden vind je hier.
Veiligheid
Natuurlijk vind ik het erg belangrijk dat de producten van Wol & Lavendel veilig zijn en geen risico vormen voor jou als klant. Klik hier voor meer informatie.
Mijn vraag staat er niet bij.
Heb je een andere vraag, of een opmerking? Stuur me een berichtje.
